torsdag 17 december 2020

TACK för den här terminen!

Stort tack till alla elever och vårdnadshavare, för den här terminen!

Tack kollegan Catta, jag har inte öppnat paketet än ;) men nu vet jag vad jag fick! <3 .... en likadan fin lykta. 

Det blir skönt med ett lov och jag hoppas att alla får möjlighet att vara ute mycket, gärna på skidor!

Skolan startar igen torsdagen den 7 januari och vi går på det vanliga schemat direkt.

God Jul på er

och 

ett Gott Nytt År!

/Marie


För er som är intresserade, kan jag tipsa om en inspirationsföreläsning, där Johanna Stenlund från @barnensboktips (läsfrämjare, bokrecensent och blivande bibliotekarie) tipsar om hur vi kan väcka läslust hemma och i förskola/skola för både små och stora barn. Boktips för 0-18 år och idéer kring hur böcker i olika format kan användas i pedagogiska projekt med barn utlovas. Inspelad föreläsning för Malung-Sälen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar