måndag 11 januari 2021

Vårterminen 2021

 

Hej!

Och välkomna tillbaka till en ny termin!

Som de flesta vet, så rehabiliterar Catta sig efter höftoperationen i december. Hon beräknas vara tillbaka efter påsklovet någon gång, kanske i slutet av april. Det betyder, att jag kommer att vara mentor åt alla 34 elever under den perioden. Det betyder naturligtvis inte dubbelt så mycket arbete – men lite till.

Så har ni funderingar kring undervisning eller annat som rör ditt barn och skolan, så hör gärna av er!
Enklast är att skicka ett mail, så har jag möjlighet att antingen maila tillbaka eller ringa, när det passar både er och mig. Under skoldagen är det oftast svårt att nå mig på telefon och jag kan också ha svårt, att hinna med att ringa.

Eleverna är fantastiska och det är en ynnest, att få tillbringa så mycket tid med dem. Detta har jag och Catta sagt, många gånger till dem.

Hälsningar

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar